Moje praskie zbiory - nowa paczka


Wczoraj dotarła do mnie kolejna paczka z książkami z praskiego antykwariatu.
Nic dziwnego, gdyby nie ten worek :)
Kompletnie nie wiem, dlaczego paczkę do niego załadowano, bowiem była opakowana zupełnie standardowo i porządnie, tak jak zawsze (owijają je w karygodne ilości czarnej folii).


Worek już historyczny :)


Niektórzy twierdzą, że powinnam go była zachować :)
No ale aż takim zbieraczem dupereli nie jestem.

Zbieram się do wielkiego postu o praskich książkach, ale to po tym, jak przyjdzie ostatnia paczka.
W zeszłym tygodniu podliczyłam swoje wydatki na te książki w ostatnich czterech miesiącach i wyszła mi astronomiczna suma, więc chwilowo postanowiłam dać spokój z buszowaniem po stronach internetowych praskich antykwariatów.
Jeszcze są w drodze trzy przesyłki i szlus :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Majowa Praga 2023

Okropne to jest, żeby tak kompletnie nie mieć czasu na tego bloga. Zbliża się kolejny majowy wyjazd, a ja nawet nic nie napisałam o tym z ze...