Kolonia Malvazinky, cz. 2


Witam w drugim odcinku fotograficznej opowieści o Malvazinkach, ograniczonej do terenu tzw. kolonii.
Pierwsza część - tu.
Trzecia - tu, a czwarta i ostatnia - tu.

Co miałam do powiedzenia (a było tego niewiele) to już powiedziałam, więc zapraszam do oglądania kolejnych domków.


Kim jest Alenka Frankelová? Może muzykiem, a może tylko wielbicielką muzyki :)

Niektórzy nie mają wyczucia stylu i okna wymienili na duże :(

Inni zostawili stare albo postarali się, żeby nowe też miały podział na kwatery.


I znów widok od strony ogródków.

W jednym z tych urokliwych, choć niewątpliwie ciasnych domków mieszka z mężem i dziećmi znana czeska aktorka Aňa Geislerová. O niej będzie tu jeszcze mowa, ale nie dziś :)


Tu najwyraźniej z ogródka prowadzi zejście do piwnicy.


I raz jeszcze uliczka międzyogródkowa.
Na innym spacerze, w innej dzielnicy, ale z podobnym układem niewielkich domków usłyszałam, że takie wewnętrzne uliczki/ścieżki miały służyć dostawie opału. Może i tu było takie założenie.

To była druga część spaceru między ul. Xaveriovą i Přímá. Następnym razem skręcimy w ulicę U smíchovského hřbitova.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Majowa Praga 2023

Okropne to jest, żeby tak kompletnie nie mieć czasu na tego bloga. Zbliża się kolejny majowy wyjazd, a ja nawet nic nie napisałam o tym z ze...